هجوم  مسافران به اصفهان با وجود کرونا!

ویروس کرونا با تمام خطرهایش نتوانست جلوی هجوم مسافران به شهر دیدنی اصفهان را بگیرد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اصفهان یکی از دیدنی ترین شهر های ایران است که مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند به طوری که حتی ویروس کرونا با تمام خطرهایش نتوانست جلوی هجوم مسافران به اصفهان را بگیرد.اما خوشبختانه اکثر مسافران مسائل بهداشتی را به طور کامل رعایت می‌کنند و همین مسئله موجب شده تا ویروس کرونا در این استان بزرگ شیوع پیدا نکند.

اصفهان یک شهر گردشگری جهانی است، شهر هنر و زندگی. میدان نقش جهان مانند قلب زنده، زیبایی و عظمت و آرامش را یکجا گرد آورده است. نمی‌توان بدون دیدن کاخ عالی‌قاپو و مسجد شیخ لطف‌الله به بازار رفت. شهر مناره‌ و گنبدهای لاجوردی را با رفتن به محله جلفا و کلیسای وانک گره بزنید. از حمام‌های تاریخی اصفهان چون شیخ بهایی و علی‌قلی‌آقا غافل نشوید.

طبیعت اطراف اصفهان منحصربفرد است. کویر مصر از بیابانهای زیبای ایران برای شب‌مانی در اقامتگاه بومگردی، شترسواری و سافاری است. جاذبه‌های دیگری مانند دریاچه نمک خور، تخت عباسی، تخت عروس و نیزار مصر را هم می‌توانید بازدید کنید. برای بازدید از کویر، پاییز و زمستان بهترین زمان است.

کویر مرنجاب محل مورد علاقه کویرنوردان ایران است. از جاذبه‌های این کویر، کاروانسرای شاه عباسی است که برای اقامت، فضای دلنشینی دارد. عکاسی و آفرود از فعالیت‌های هیجان‌انگیز کویری است.دریاچه نمک آران و بیدگل، جزیره سرگردان از دیگر جاذبه‌های مرنجاب است. اگر اهل طبیعت‌گردی هستید می‌توانید از آبشار سمیرم، آبشار آب ملخ و غار پریان دیدن کنید.

هجوم  مسافران به اصفهان با وجود کرونا!

اصفهان بخشی از خاطره سفر ایرانی‌هاست. شهری که با طعم گز و سی‌وسه پل به یاد می‌آوریم، باشکوه‌ترین مقصد گردشگری کشور است. هر جای بافت قدیم شهر بروید، به یک شاهکار معماری می‌رسید از برج علی تا منارجنبان. قدم زدن شبانه کنار زاینده رود با آرامش و سکوتش، پرسه در بازار تاریخی با عطرها و صداهایش، هشت بهشت با فضای دلنشین و غذاهای خوشمزه‌ی بریونی و خورشت ماست را فقط در سفر اصفهان می‌توانید تجربه کنید. غیر از شیرینی‌های معروف، صنایع دستی عالی همچون خاتم‌کاری ، میناکاری و پارچه قلمکار سوغاتی بخرید.

برای داشتن سفر آرام و راحت به سایت Trip.ir سری بزنید و بلیط هواپیما اصفهان را به سادگی تهیه کنید. در ضمن سوالات خود را با کارشناسان تریپ در میان بگذارید.

انتهای پیام/

برچسب ها: سفر ، کرونا ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار